חיפוש
 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

1600 גרם של בשר על הצלחת

 

לפני כשבועיים נפתחה לה מסעדת הבשרים הכשרה ״ניו יורק סטייק האוס״ שמתכננת לשים לכם על הצלחת את הסטייק הכי גדול שתוכלו לאכול. 

 

לפני כשבועיים נפתחה לה מסעדת הבשרים הכשרה ״ניו יורק סטייק האוס״ שמתכננת לשים לכם על הצלחת את הסטייק הכי גדול שתוכלו לאכול. המסעדה מהווה חלק מרשת עולמית ומתכננת להגיש בארץ תפריט עשיר של בשרים כשרים, שמיובאים היישר מנברסקה. מנת הדגל של המסעדה היא ספיישל של אנטריקוט במשקל של קילו, לידו עוד 600 גר׳ צלעות טלה, ערימה נכבדת של פלחי תפוחי אדמה צלויים ובקבוק יין של יקב בן חיים. בהחלט נשמע כמו תענוג, אבל תענוג שיעלה לכם כ-1500 שקלים. המנה מוגשת עם פלטת חימום כדי שחס וחלילה הסטייק לא יתקרר ומהווה אטרקציה לא קטנה לקרניבורים מושבעים.

למרות האטרקציה האנטריקוטית, החלטנו לא לקחת את מנת הדגל ולהתמלא אלא לנסות כמה דברים אחרים מהתפריט כדי להבין אם יש פה על מה להתבסס חוץ מאנטריקוט. והופתענו.

אי אפשר להתעלם מנוכחות היין במקום, בר היינות גדול במיוחד ובהתאם גם התפריט המוצע. כ- 10 יינות מוצעים בכוסות ועוד מבחר גדול של יינות ישראלים בלבד במחירים שפויים לחלוטין שעושים חשק להזמין בקבוק ולוותר על הכוס.

ראשונות מפתיעות לא פחות מהבשר

אז נכון שהגעתם בשביל הסטייק אבל חד וחלק אני ממליצה לכם לא לוותר על הראשונות. הן הפתעה מאד מוצלחת במסעדה שמתמקדת רק בבשר. הזמנו סלט קיסר עם עוף שהגיע כערימה של לבבות חסה קריספיות עם נתח עוף עסיסי במיוחד בתיבול עדין, סלט העגבניות היה משופע בעגבניות מוצקות מכל הסוגים וכל זה בתיבול של גספצ׳ו עגבניות מתובל, בזיליקום, צנוברים והרבה שמן זית משובח מה שהפך את המנה לאחת הטובות בכל הארוחה. המשכנו עם נקניקיה צלויה מבשר טלה מקומי שהגיעה כנתח שמנמן ומתובל עדין על ערימה ענקית של פירה רך במיוחד- ממש תענוג. אחרי שהקיבה נרגעה קצת והכוסות התמלאו שוב, היינו מוכנים לנסות את הבשר.
כפי שאמרתי קודם החלטנו לוותר על הספיישל ולנסות 3 מנות בשר אחרות: פריים ריב, סינטה ואסאדו. הפריים ריב מגיע עם 3 תוספות. לשולחן הגיע מגש גדול ועליו 700 גרם של פריים ריב חתוך דק עם העצם בצד, 300 גרם של סינטה אדמדמה וצלחת ענקית עם אסאדו במרינדת רוטב ברביקיו פיקנטית. הפריים ריב (55 למאה גרם+תוספות) היה משובח, עסיסי, עשוי כמו שביקשנו (מדיום) טעמי הבשר היו חזקים וגדושי מיצים והבשר היה תענוג לאכילה. הסינטה (170 ל-300 גרם)  ניחנה באותה איכות רק אופיינית יותר לסינטה, טעמים עדינים מלאי עסיסיות ורכות של בשר איכותי שיושן כמו שצריך, השומניות העדינה שעטפה את הנתח התמוססה בפה וכל החוויה הייתה פשוט מצויינת.
דווקא מנת האסאדו איכזבה קצת (90 שח למנה גדולה). רוטב הברביקיו הגיעה בכמות עצומה, ממש כמו מרק והנתח המאוד מכובד היה לא נוח לאכילה,ממש היה צריך למצוא אותו בתוך כל מרק הברביקיו וחבל. חלקי הבשר המעטים שכן הצלחנו לדלות היו מאד טעימים אבל בהחלט יש להוריד את כמות הרוטב וזו בהחלט מנה לחובבי השומן ופחות הנטו בשר.

לא לקחנו קינוח- אל תהרגו אותנו , פשוט היינו מפוצצים אבל השולחן ליד סיפר לנו שיש פאדג׳ שוקולד בלי קמח וסברינה קלאסית מדהימה. אז  ספרו לי איך היא הייתה.


***

הארוחה עלתה כ-1000 ש"ח לא כולל טיפ וזה לשלושה אנשים כולל שלוש מנות ראשונות גדולות, בקבוק יין איכותי, 700 גר׳ פריים ריב , 300 גר׳ סינטה ועוד נתח מכובד של אסאדו. כל זה ב- 300 לאדם זה יופי של מחיר וזו ארוחה ענקית שמלווה בצ׳יפס, ציפס בטטה ותפוחי אדמה צלויים. לא יוצאים רעבים. אמנם המסעדה רק בהרצה אבל אני צופה לה הצלחה לאו דווקא רק בקרב הקרניבורים.

 מתחם יס פלאנט, צמוד לאגם. ראשון לציון http://www.nysteakhouse.co.il/

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים