חיפוש
 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

ניצת הדובדבן, ספייסז, חינאווי והמאפה הצרפתי.

 

מבנה חולון משיקה מתחם קולינרי עם סניפי דגל לרשתות הקולינריה המובילות. המתחם יושק באירוע חגיגי עם כיבוד ומוזיקה ביום שישי, ה- 15/6 החל בשעה 10:00 בבוקר והוא יהיה פתוח חינם לקהל הרחב

 

מבנה חולון משיקה מתחם קולינרי עם סניפי דגל לרשתות הקולינריה המובילות. המתחם יושק באירוע חגיגי עם כיבוד ומוזיקה ביום שישי, ה- 15/6 החל בשעה 10:00 בבוקר והוא יהיה פתוח חינם לקהל הרחב

אורי אבל מנהל מתחמי קניות בקבוצת "מבנה": "המתחם הקולינרי החדש של מבנה חולון נוצר במטרה להעניק מענה נרחב במקום אחד לחובבי הקולינריה והבישול עם חנויות משתלמות ואטרקטיביות של מיטב רשתות הקולינריה המובילות בישראל".

מבנה חולון ממשיך להתרחב ולהציע ללקוחותיו מגוון אפשרויות בילוי ושופינג איכותיות וכעת משיק מתחם קולינרי ובו סניפי דגל לרשתות הקולינריה המתמחות שנחשבות למובחרות בישראל.

המתחם יכלול את ספייסזשמקימה בימים אלה במבנה חולון את הסניף השמיני של הרשת,ניצת הדובדבןרשת בתי הטבע הוותיקה שפותחת בימים אלה את הסניף ה-39 וכן סניפים של חינאווי(wine & more) והמאפה הצרפתי שפותחת את הסניף ה-39.

החנויות מציעות מגוון רחב של מוצרי מזון מהארץ ומהעולם, כלי מטבח, חומרי גלם לאפייה ובישול, אוכל בריא ונטול גלוטן, תוספי תזונה, מוצרים אורגניים, דגנים, קטניות, יינות ומותגי אלכוהול מהארץ ומחו"ל ועוד.

ב – 15/6 המתחם החדש יושק באירוע חגיגי עם מוזיקה, נגנים, DJ, כיבוד, טעימות, עוגות ועוד. במהלך האירוע יתקיימו הדגמות להכנת מגוון רחב של מנות וטעמים מרחבי העולם ובהם: איטלקי, מקסיקני ועוד, והקהל מוזמן לטעום וליהנות– בחינם!

בארבעת בתי העסק הקולינריים יציעו הנחות מבצעים מיוחדים שתקפים באותו היום בלבד.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים