חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

חודש וחצי הסתובב עם 13 מיליון שקלים בארנק

 

הזוכה אשר מילא טופס לוטומטי סיפר כי יש לו מן הרגל להכניס פתקים קטנים, כמו קבלות, כרטיסי ביקור, וטפסי לוטו לארנק. כך היה, הזוכה הכניס את הטופס לארנקו והמשיך בשגרת יומו, עד ששכח כי מילא טופס לוטו

 

ביום רביעי הגיע למשרדי מפעל הפיס זוכה ב-13 מיליון שקלים בלוטו, בהגרלה שהתקיימה לפני כחודש וחצי ב-24.3.20ביום רביעי הגיע למשרדי מפעל הפיס זוכה ב-13 מיליון שקלים בלוטו, בהגרלה שהתקיימה לפני כחודש וחצי ב-24.3.2018.

הזוכה אשר מילא טופס לוטומטי על סך 40.60 ₪, סיפר כי יש לו מן הרגל להכניס פתקים קטנים, כמו קבלות, כרטיסי ביקור, וטפסי לוטו לארנק. כך היה, הזוכה הכניס את הטופס לארנקו והמשיך בשגרת יומו, עד ששכח כי מילא טופס לוטו.

הזוכה, שכיר במקצועו, סיפר בהתרגשות: "מילאתי טופס לוטו והשארתי אותו בארנקי, השגרה והיומיום השכיחו ממני את העניין וכך המשכתי בחיי. מאחר ויש לי מן הרגל לשים פתקים בארנק, חיפשתי פתק אחר בארנקי, תוך כדי החיפוש נתקלתי בטופס הלוטו, לרגע חשבתי לזרוק אותו, אבל לבסוף החלטתי לבדוק מה יצא בכל זאת, נכנסתי לאתר מפעל הפיס וההפתעה הייתה חלומית".

הזוכה הוסיף כי מיד קרא לאשתו וסיפר לה על הזכייה, האישה חשבה שמדובר בבדיחה, אך לאחר שראתה שאכן זכו ב-13 מיליון שקלים, סיפר הזוכה שקיבל חיבוק ונשיקות. לשאלה מה יעשה עם הכסף השיב שדבר ראשון ירוץ לבנק לחסל את המשכנתא המעיקה.

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים