חיפוש
 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

האוטובוסים ההיסטורים ערכו תצוגה

 

 הבוקר ב 09:30 יצא לדרך מסע האוטובוסים ההיסטוריים של אגד ויעבור בחולון, תל אביב וראשון לציון

 

לרגל חגיגות יום העצמאות ה- 70 לישראל: הבוקר ב 09:30 יצא לדרך מסע האוטובוסים ההיסטוריים של אגד ויעבור בחולון, תל אביב וראשון לציון*
*המסע יסתיים בחניית ה- יס פלאנט בראשון לציון שם יחנו האוטובוסים לתצוגה חופשית לקהל הרחב*

לרגל יום העצמאות ה-70 למדינת ישראל יתקיים הבוקר (ביום חמישי ה- 19.4.18) מסע של אוטובוסים היסטוריים אשר שימשו את אגד ואת התחבורה הציבורית בישראל לאורך 70 שנות קיומה של המדינה.

אבי פרידמן, יו"ר אגד, אמר היום: מסע האוטובוסים ההיסטוריים ביום העצמאות הוא מחווה לציבור הישראלי שכן מסעו של אגד שלוב במסע הציונות המתחדשת של עם ישראל בארצו, בהקמת מדינת ישראל ובהגנה עליה. אגד, בו עובדים יחד בני כל המגזרים, העולים ובני המיעוטים, הוא דוגמא ומופת להגשמת החלום הציוני של עם ישראל בארצו. ביום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל אנו גאים להיות שותפים במסע המופלא של העם והמדינה.

המסע יצא לדרך בשעה 9:30 בבוקר מהמרכז ההיסטורי של אגד בחולון. בשיירה ישתתפו כ-10 אוטובוסים היסטוריים שונים אשר שימשו את אגד החל משנת 1948. האוטובוס ההיסטורי בשיירה יהיה ה- מק מ- 1945 ובנוסף לו יהיו הליילנד דיזל (הירוק) מ- 1950, ה- GMC משנת 1950, וכן ישתתפו אוטובוסים משנות ה- 60, ה- 70 והמרצדס הראשון של אגד משנות ה- 80. את השיירה יחתום אוטובוס בינעירוני מהדגם החדיש ביותר המצוי כיום בשירות.

השיירה תעבור בנסיעה איטית במחלף הקוממיות דרך נתיבי איילון צפון, תרד במחלף השלום ודרך רחוב בגין/נמיר אל כיכר המדינה דרך ויצמן/פנקס לאבן גבירול. המסע יחלוף על פני כיכר רבין ודרך שאול המלך ומסוף ארלוזורוב בחזרה לנתיבי אילון דרום, עד לרחבת יס פלאנט ראשון לציון. בין השעות 12:30 (שעה משוערת) ועד 14:00 יחנו האוטובוסים במיצג פתוח לקהל ברחבת היס פלאנט בראשון לציון. הקהל הרחב מוזמן.


קרדיט צלם: דוד פיינשטיין

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים