חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

הישג גדול ליונתן אלבז הגודוקא מבת ים

 

הישג גדול ליונתן אלבז הגודוקא בן ה- 19 מבת ים, שזכה במדליית זהב בסבב של גביע אירופה, שהתקיים באמצע החודש בקיומברה שבפורטוגל.

 

הישג גדול ליונתן אלבז הג’ודוקא בן ה- 19 מבת ים, שזכה במדליית זהב בסבב של גביע אירופה, שהתקיים באמצע החודש בקיומברה שבפורטוגל.

אלבז זכה בשישה איפונים מתוך שישה קרבות, שזיכו אותו במדליית הזהב. בזכות הניצחונות הללו הוא ממשיך לסבב אירופאי נוסף בגביע אירופה, שיתקיים באיטליה.

 אלבז הגיע חד ומפוקס לתחרות וגבר בצורה מרשימה על כל ששת יריביו מרחבי העולם. בקרב הראשון ניצח את הקנדי סאבה אנטיק, בקרב השני גבר על הרומני לאסצ’לו דיווד, בקרב השלישי ניצח את הצ’כי אונדריג’ סוובודה ובקרב הרביעי, רבע הגמר, ניצח את הספרדי קרלוס גומש סוטייאלו. בחצי הגמר המשיך ביכולת הנהדרת וגבר על אנדרה האיטלקי,  ובגמר חתם עם ניצחון ענק על סומון מקמאדביקוב מטג’יקיסטן כבר לאחר 1:08 דקות מפתיחת הקרב.

 יונתן אלבז, שמתאמן באגודת מיטב בת ים אצל המאמן ליאור לנדסברג, וכן בנבחרת הג’וניור של הג’ודו הישראלי אצל המאמנים אורן סמגדה וליעד אקו, הוא בן 19 וחייל במעמד ספורטאי מצטיין. בשנת 2016 זכה במקום השלישי באליפות אירופה עד גיל 17 וכן החזיק במשך זמן רב בתואר אלוף הארץ בג’ודו לגילו.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים