חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 16 – 22 בפברואר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר : 16 – 22 בפברואר 2018

 

טלה

אתם מעדיפים את האטרף והריגושים המיידיים, לא שהתקופה לא מספקת אותם, אבל מה  לעשות שלקראת המחצית השנייה של השבוע אתם נכנסים לחודש פחות נוח. לכן בשבוע זה מומלץ לעשות חושבים ולהפעיל כבר מעכשיו שיקול דעת. מתחים עלולים לאפיין את יחסיכם. למרות הביטחון בשיפוטכם המקצועי, ייתכן שעדיף להשלים עם המצב כדי למנוע מתח מיותר עם קולגות.

 שור

מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתטען אותם באנרגיה. אתם מכירים אנשים מחוץ למעגל החברתי הרגיל שלכם ויוצרים קשרים חשובים, אולם נראה שלעיתים אתם נותנים אמון רב מדי במי שאינכם מכירים מספיק. גלו ערנות. ענייני כספים והשקעות עשויים לקבל דגש. כבני מזל שור מומלץ לגלות אחריות. ייתכן שמוטב שתציבו לעצמכם יעדים קצרי טווח ותתקדמו בהדרגה.

 תאומים

תחושת חוסר בהירות מאפיינת את התקופה הנוכחית. ייתכן שהעובדה שאינכם יודעים לאן פניכם מועדות מקשה עליכם, וברגע שתקבלו תשובות ברורות יוקל לכם ותוכלו להתכונן ביתר יעילות לקראת העתיד. זהירות נדרשת בקשר לענייני זוגיות ועבודה. כוכב מארס מול מזלכם עשוי "להדליק" יחסים טעונים ולהעמיד אתכם במצב לא נוח. שמרו על האנרגיות והכוחות שלכם.

 סרטן

הדרישות עכשיו רבות ומחייבות עמידה בסטנדרטים גבוהים. אתם עלולים להרגיש מתוסכלים בגלל המאמץ שאתם משקיעים, אך בטווח הרחוק, תוכלו להפיק תועלת רבה ממה שאתם משקיעים עכשיו. אף שמאורעות חיצוניים משפיעים עליכם וגוררים אתכם לעיתים לכיוונים תזזיתיים, שום נזק לא ייגרם לכם – אבל חשוב שתהיו בשליטה. תקופת דגים מיום שני ואילך עשויה להיטיב עמכם.

 אריה

השבוע מורגשת מאוד השפעתו של נפטון בבית הכספים וההשקעות שלכם, שמייצגת את הדמיון ואת ההשראה, אך גם את האשליה. לכן התחברות זו מתריעה מפני שקרים, זיופים והתמכרויות מכל סוג. במילים אחרות: זוהי תקופה דינמית מאוד בכל מה שקשור ליצירה, משחק ותיאטרון, אבל, במקביל, מזהירה ומתריעה ממצבים חלקלקים של אי ודאות הקשורה לכספים.

 בתולה

לכאורה תוכניותיכם ברורות, אך למעשה דברים רבים מעורפלים. אתם מתקשים לבצע את הפעולות הפשוטות שנחוצות להזזת פרויקטים חשובים. מתחים עלולים לאפיין את היחסים בעבודה, כתוצאה מכך תצטרכו לפעול בשקט, בלי להיכנס למאבקים. בעוד שבוע עד שבועיים תוכלו להשתחרר מהכובד והמועקה שליוו אתכם בחודש האחרון, כמו גם התחזקות הביטחון העצמי.

 מאזניים

הכוכבים מבטאים עבורכם את היכולת ליצור קשרים, כיאה לרצונכם ועיסוקכם. מצד שני, יש מביניכם כאלה שעלולים להיכנס למצבים אמוציונליים הגוררים תגובות פגיעות. יכול להיות שאתם מושפעים מאנרגיה טעונה של מתחים וחוסר כיוון שגורמים לתשישות. אתם עשויים להיכנס למצבי מתח, במיוחד אלה המתמודדים עם משבר ו/או עם קונפליקט.

 עקרב

במישור הפיננסי מומלץ להעדיף את הדרך הבטוחה והמוכרת על פני הסתכנות בכיוונים חדשים שאינכם יודעים לאן יובילו. שיתוף פעולה מוצלח עם עמית יהפוך את המשימה לקלה יותר. עם זאת, ייתכן שתחששו שאתם מפסידים משהו כשאינכם בוחנים אפשרויות נוספות. הכוכבים מצפים מכם לשלב היגיון ממוקד ותקשורת בונה. מיום שני ואילך אתם נכנסים לחודש אידיאליסטי.

 קשת

בזכות כוכב מארס במזלכם אתם מלאי מרץ ואנרגיה, אך גם נוטים למתח שעשוי לגרור מתח וקונפליקט, מומלץ בחום להימנע מעימותים לא רצויים. בזכות כושר שכנוע, קסם ואינטואיציה אתם מצליחים להגיע להישגים אצל אנשים החשובים כרגע לבניית מעמדכם. במקביל, שפע הטמפרמנט והמרץ עלולים להטעות, לכן כדאי להבליג ולא להיגרר לפרובוקציות.

 גדי

אתם שואפים להתנסות בדברים חדשים, או הליכה וחשיבה בדרך עצמאית, ועם פוטנציאל לתנופה מבורכת. מצד שני ימים אלה עלולים להטעות בכל הקשור לעסקים, או להשקעות. סך הכול הפעילות שלכם מואצת והמודעות והרצון להצליח מונע על ידי כוחות מחודשים. לכן חשוב להימנע מקבלת החלטות תחת לחץ, או מהשקעה במשהו שאינכם בטוחים לגמרי בהצלחתו.

 דלי

אתם מייחלים לפריצה המיוחלת ותופשים יוזמות במבצעים חדשים, או מרעננים את הקיימים, מצב המגביר חדשנות, מידע ודחף לכיוון עצמאי וחדשני יותר. בתחום הכספי רצוי שתהיו ערניים וזהירים. נכון שכוכב ונוס עשוי להיטיב עימכם, עם זאת, מומלץ שתפעלו על פי שיקול הדעת שלכם – החשיבה העצמאית היא שתוביל אתכם בכיוון הנכון עכשיו.

 דגים

החודש האחרון לא היה קל לכם כלל ועיקר, אתם נוטים למצבי רוח ומונעים על ידי הרגשות. הכוכבים מייצרים לעיתים תחושה של כבדות ושל מתח, שיפור והקלה צפויים בקרוב מאוד. זהירות: מיקום כוכבכם נפטון עלול לרמז על ניגוד אינטרסים ועל השקעת מאמצים במיצוי שני עקרונות מנוגדים, במיוחד אלה שנוטים  לרגשות קוטביים. בקרוב מאוד יוקל לכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים