חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

למען אנשים עם מוגבלויות עם רכבת ישראל

 

רכבת ישראל  ממשיכה לשפר את השירות לנוסעים עם מוגבלות ומקימה מערך התנדבות בתחנות הרכבת

 

שנת 2017 הסתיימה בשיאה של מגמה ברוכה בה אנשים עם מוגבלויות מנצלים את שרות תיאום הנסיעות של רכבת ישראל. כעת נערכת רכבת ישראל לשיפור נוסף של השירות, מקימה מערך התנדבות בתחנות, ומפרסמת "קול קורא" למתנדבים אשר יסייעו במתן השירות הערכי והחשוב.

 מעל ל-40 אלף נסיעות לאנשים עם מוגבלות תואמו בשנת 2017, נתון המהווה צמיחה של מעל 34 אחוזים ביחס לשנת 2016. בממוצע, נוסעים ברכבת מידי יום כ-160 נוסעים עם מוגבלות.

כעת, רכבת ישראל קוראת לציבור שמעוניין לתרום מזמנו למטרה ערכית זו, להצטרף לצוותי התחנות הפועלים כיום, להתנדב למען סיוע לנוסעים בעלי מוגבלויות, ולעזור בליווי הנוסעים שמגיעים לתחנה, ללוותם מאולם הנוסעים לרציף, ועד עלייתם לרכבות, וכן עם ירידתם מהרכבת בתחנת היעד. מערך המתנדבים אשר מוקם בימים אלה  ברכבת ישראל, יעבור הדרכות שירות רלוונטיות אשר יכללו תכנים בטיחותיים ושירותיים, זאת לצד הדרכה לשימוש במתקנים הייעודיים של רכבת ישראל העומדים לשירות הנוסעים..

 כל מתנדב במערך יהיה זכאי להחזר הוצאות אוכל ונסיעות, ויידרש לעמוד בכמה התחייבויות בסיסיות: הופעה בביגוד ייצוגי הכולל חולצת פולו לבנה לרבות אפוד זוהר (וסט) וכובע אדום; נעליים סגורות (לא ספורט); ליווי בעל המוגבלות לעליה ולירידה מהרכבת; הפעלת הציוד הייעודי (לאחר הכשרה); זמינות ליומיים בשבוע לפחות למשך 4-5 שעות.

 ליצירת קשר – סלי אביטל 08-6533273  או במייל   selia@rail.co.il

 מהנהלת רכבת ישראל נמסר: "מתן שירות לנוסעים עם מוגבלות מהווה ערך מנחה ברכבת ישראל, ואנו שמחים על הצמיחה המבורכת בכמות תיאומי הנסיעות. במציאות התחבורתית בישראל הפכה הרכבת לאמצעי הטוב והנוח ביותר לנסיעה בין-עירונית של נוסעים עם מוגבלות, ואנו פועלים ככל העת לשיפור השירות החשוב. מערך המתנדבים יצטרף לצוותי התחנות: מאבטחים, דיילים, קופאיות ומנהלים, אשר פועלים מידי יום על מנת להעניק לנוסעים אלה את השירות הטוב ביותר". 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים