חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

בשורה לבעלי העסקים בבת ים

 

בשורה לבעלי העסקים בבת ים: העיריה מקדמת תכנית שתאפשר הקמת סוככים עונתיים בבתי עסק בעיר

 

הועדה המחוזית לתכנון ולבנייה תדון בקרוב בתוכנית בי/1/505 – סוככים עונתיים בבתי עסק, אותה יזמה ומקדמת עיריית בת ים. התוכנית, המסדירה הוספת סוככים בעונת החורף, נמצאת בשלבים מתקדמים וצפויה להיות מופקדת בחודשים הקרובים.

בכוונת העיריה ליישם אותה כבר בשנה הקרובה, על מנת שבתי העסק יוכלו להקים סוככים כבר בחורף הבא 

מדובר בתוכנית שמטרתה מיסוד והסדרה של הליך הקמה ופירוק של סוככים עונתיים, למתן מחסה לסועדים, היושבים מחוץ למסעדות במהלך עונת החורף בכל רחבי העיר בת ים, ובמיוחד לבתי העסק הממוקמים בטיילת.

על פי התכנית תותר לכל בעל עסק, המוגדר על פי חוק התכנון והבנייה כבית אוכל וברשותו רישיון עסק בתוקף וכן רישיון להצבת שולחנות וכיסאות, להקים בחזית בית העסק סוכך עונתי לתקופת החורף.

התכנית מגדירה את הכללים וההליך בו ניתן לקבל אישור להצבת סוכך עונתי לתקופת החורף, ובנוסף מגדירה מהו המרווח המינימאלי שיש להשאיר לטובת הולכי הרגל, בהתאם לרחוב בו העסק ממוקם ובכדי שסוככים אלו לא יהוו הפרעה לתנועת הולכי הרגל בעיר.

התכנית אינה מוסיפה זכויות נוספות ואינה משנה את ייעודי הקרקע הקיימים בעיר, אלא מאפשרת את הצבת הסוככים כהגנה על הסועדים בתקופת החורף ומתנה את האישור במניעת הפרעה לתנועה ברחוב כמו גם בגישה ובכניסה אל הנכסים המשותפים.

אישור התכנית ע"י הועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז תל אביב מהווה בשורה לבתי האוכל בבת ים שכן הדבר מהווה פתרון לעונת החורף ומסדיר לראשונה את הסוגייה.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים