חיפוש
 
לדף הבית >>     חדשות חולון בת ים >>

סיבים האופטיים עבור רשת המטרו העירונית

 

קבוצת מר מקימה את תשתית הסיבים האופטיים עבור רשת המטרו העירונית של עיריית חולון בהיקף של כ-13 מיליון שקל. הסיבים שיונחו יהוו את התשתית להקמת שני אתרי ליבה וכ-350 אתרי קצה בעיר על ידי מל”מ-תים, בהם יותקנו מתגים של סיסקו, שיספקו את הליבה עבור רשת המטרו החדשה. הרשת תאפשר לחבר את מתקני העיר, כולל מוסדות חינוך, מצלמות אבטחה, ובקרת רמזורים ותאורה, לרשת תקשורת אחת, ותחסוך לעירייה מאות אלפי שקלים בשנה

 

קבוצת מר (ח.מר תעשיות; ת"א: מר), העוסקת בפיתוח, ייצור ואספקת פתרונות חדשניים בתחומי הביטחון, המודיעין, הסייבר והתקשורת, הודיעה כי זכתה כספק משנה בפרויקט מטעם חברת מל"מ-תים, להנחת תשתית הסיבים האופטיים עבור רשת המטרו העירונית (רשת תקשורת עירונית) של עיריית חולון..

 התשתית תשמש את פרויקט ההקמה של שני אתרים בחולון על ידי מל"מ-תים, בהם יותקנו מתגים של סיסקו שיספקו את הליבה עבור רשת המטרו החדשה.. הרשת תאפשר לחבר את כל אתרי העיר לרשת תקשורת אחת ותחסוך לעירייה מאות אלפי שקלים בשנה בתשלומים לספקי התקשורת השונים שכיום מחברים את האתרים. אתרי העירייה השונים שיחוברו כוללים מוסדות חינוך, מצלמות אבטחה, בקרת רמזורים ובקרת תאורה.

 במסגרת הפרויקט, שהחל ב 2017 וצפוי להסתיים במהלך 2019, מבצעת קבוצת מר חריצה מדוייקת והנחת סיבים אופטיים על פני כ-25 ק"מ באמצעות טכנולוגיית המיקרו-טרנצ’ינג,. טכנולוגיית המיקרו-טרנצ’ינג מאפשרת לבצע חריצה אחת מהירה ונקייה, ברוחב צר במיוחד של כ-3 ס"מ בלבד, בתוואי אספלט עירוני או בינעירוני, בה ניתן להטמיע תשתיות תקשורת רחבות פס למטרות מוניציפליות. רוחבו הצר של החריץ מצמצם את הסכ נה הבטיחותית וההפרעה למהלך חיי העיר ולתנועת כלי הרכב בזמן העבודה ולאחריה.

 מוטי ששון, ראש העיר חולון: "חולון נמצאת בתהליך של כניסה ל"עיר חכמה" והקמת התשתית תשפר באופן משמעותי את השירות הניתן לתושבי העיר .  במסגרת הפרויקט יבוצע חיבור של מאות אתרים ומוסדות ציבור לרשת, ביניהם: גני ילדים, בתי ספר, משרדי עירייה, שירותים ציבוריים ועוד".

משה צמיר, מנכ"ל מר ישראל מקבוצת מר: "הסיבים האופטיים שנניח בפרויקט בחולון יאפשרו להקים רש=FA בעל ת פעולה שוטפת ואמינה, שתקשר את העירייה עם כל גופים העירוניים בקצב נתונים מהיר. בנוסף, ניסיונו רב השנים של הצוות שלנו בתחום תשתיות התקשורת, יחד עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום והיכרותנו הרבה עם פתרונות סיסקו, בשילוב הנחת התשתית באמצעות טכנולוגיית המיקרוטרנצ’ינג, יאפשר לנו להשלים את הפרויקט בזמן הקצר ביותר הניתן, וללא הפרעה לשגרת העיר."

אודות קבוצת מר

קבוצת מר (ח.מר; ת"א: מר)  היא חברה ישראלית גלובלית הממקדת את עיסוקיה בשלושה תחומי ליבה: תשתיות תקשורת- בעיקר סלולרית ואופטית; HLS (’הגנת המולדת’); שירותי מודיעין  סייבר ומערכות חקירה ומודיעין מבוססות טכנולוגיית ביג-דאטה; ופתרונות תקשורת טקטית לכוחות החירום וההצלה ולצבאות. החברה, באמצעות חברות הבת שלה, מציעה פתרונות  הוליסטיים  מקצה לקצה הכוללים ייעוץ, פיתוח, ייצור, אינטגרציה, הטמעה והדרכה המותאמים לצורכי הלקוח. לקוחותיה של הקבוצה כוללים גופים ממשלתיים, מוניציפאליים, ביטחוניים, בנקים, מפעילי  תקשורת ועוד. לחברה מספר מרכזי פיתוח בתחום התוכנה והאלקטרוניקה ומפעלי יצור בארץ ובעולם. קבוצת מר מעסיקה כ-1,100 עובדים ופעילה בעיקר באמריקה הלטינית, ארה"ב אפריקה וישראל. מר  מנוהלת על-ידי ניר למפרט ונמצאת בשליטת חיים מר, קרן פימי ויצחק בן בסט ונסחרת בבורסת ת"א  החל משנת 1992. משרדי ההנהלה של קבוצת מר נמצאים בחולון

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים