חיפוש
 
לדף הבית >>     >>

כרטיס ההטבות החדש לחיילים ולשירות הלאומי

 

בת ים מצדיעה לכם: עיריית בת ים בשיתוף מרכז הצעירים גאים להשיק את כרטיס ההטבות החדש לחיילים ולמתנדבי השירות הלאומי – ”אפטר”.

 

כהוקרה לחיילים, לחיילות ולמתנדבות השירות הלאומי בעיר, עיריית בת ים בשיתוף מרכז הצעירים גאים להציג את כרטיס ההטבות החדש – "אפטר", אשר מעניק מגוון הנחות בעשרות בתי עסק ברחבי העיר.

הכרטיס, שיעניק להם מגוון הטבות לרכישה ובילוי בעיר נועד לחזק את הקשר שמקדמת העירייה עם תושביה הצעירים, להוקיר את החיילים ומשרתי השירות הלאומי ולעודד בילוי וצריכה בעסקים הקיימים בעיר.

 

על מנת לקבל את הכרטיס יש למלא את שאלון ההתקשרות אשר נמצא באתר העירוני, ולאחר מכן ישלח לחייל/מתנדב שירות לאומי מסרון. עם קבלת המסרון יש להגיע למרכז הצעירים, בכתובת רהב 7, ולקחת את הכרטיס. ההנחה בבית העסק תינתן בהצגת כרטיס ההטבות "אפטר" ובהצגת תעודת חוגר/תעודת שירות לאומי בלבד. את רשימת בתי העסק וההטבות ניתן למצוא גם כן באתר העירייה.

כיום, בעיר בת ים כ-3000 חיילים וחיילות וכן מתנדבי שירות לאומי. בשנים האחרונות מפעילה העירייה מערך לעידוד גיוס ושירות משמעותי. כבר בכיתה י"א התלמידים עובדים שיעורי הכנה לצו ההתייצבות (צו ראשון) וכן סדנאות בנושא רושם ראשוני שיעזרו לתלמידים לעבור את המיונים לתפקידים המובחרים בהצלחה. כמו כן, התלמידים עוברים סימולציות למבחנים הפסיכוטכניים באמצעות תוכנה שנרכשה על ידי העירייה במטרה להכשיר את התלמידים ליום הגורלי, ימי חשיפה לשנת שירות ומכינות שונות, הרצאות בנושא השירות הצבאי באספות ההורים בשכבות י"א וי"ב, יציאת התלמידים לגדנ"ע ועוד.

**בעל עסק בבת ים המעוניין להצטרף למאגר ההטבות, התקשר לטל’ 03-5061838.

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים