חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 29 בדצמבר – 4 ינואר 2018

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:   29 בדצמבר – 4 ינואר 2018

 

 טלה

שישי: היו זהירים בענייני כספים והשקעות. שבת: צאו לבלות וליהנות מאווירה תקשורתית ומשוחררת. מיקום הכוכבים במזל גדי, בית הקריירה שלכם עמוס במיוחד: הירח המלא (בשני-שלישי) מדגיש ענייני בית וקריירה. מצד אחד, כוכב ונוס עשוי להשפיע עליכם לטובה. מצד שני, אתם מתמודדים עם כוכב סטורן, שאינו נחשב לידידותי במיוחד. סגלו סבלנות וקור רוח.

 שור

הירח המלא בימים שני-שלישי מדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, בארץ או בחו"ל. בניית קשר מתקשרת לחודש הקרוב, וכדאי להיות מודעים ומוכנים. חשוב שאנשי העסקים שביניכם לא יחמיצו את הפוטנציאל. זהו זמן שבו תוכלו להשקיע תשומת לב בפרטנרים עסקיים ובקשרים הקרובים, להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים, ואולי גם להיפתח ולשדרג מערכת יחסים קיימת. הימנעו מעימותים.

תאומים

שישי: האנרגיות שלכם עשויות להיות נמוכות, אבל אתם מתחזקים לקראת שבת. שימו לב: מיקום הכוכבים השבוע עשוי לסחוף עימו תחושות לא קלות של כובד ומצוקה זמנית, מלוות בביקורתיות יתר. זהו בעיקרו זמן לחשבון נפש בנושאי חומר ורכוש, עם צורך לשים לרגע את הרגש בצד ולהתמקד בעשייה פרקטית תכליתית ומחושבת. הימנעו מעימותים לא רצויים.

 סרטן

הירח המלא במזלכם (בשני-שלישי) עשוי להצביע כי יש עליכם זווית בוחנת ומבקרת, חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. מומלץ להיות זהירים במגעים משפחתיים ומקצועיים ולהתמודד עם עשייה רצינית ושקולה. אפשר להתחיל לבנות או לתקן יחסים שנפגמו בגלל חוסר הבנה. אם אתם פנויים רגשית, זה הזמן לפתוח את הלב ולאפשר לאחרים להיכנס. 

 אריה

אתם כועסים על מישהו קרוב וצבירה זו של רגשות שליליים גורמת לכם לעצבנות ולחץ מתמיד, שלא לדבר על בלבול, אשליות וחוסר תקשורת. יכול להיות שאתם מותקפים ומהווים מוקד להתנגדויות, גלויות או סמויות. גם האנרגיות והבריאות שלכם לא במיטבם עכשיו. שימו לב במיוחד לירח המלא שיתרחש בימים שני-שלישי. אתם עשויים להתחזק לקראת ימים שלישי-רביעי.

 בתולה

הירח המלא (בשני-שלישי) עשוי לפעול לטובתכם. כוכב ונוס עשוי להיטיב עימכם. מצד שני, יש מביניכם גם כאלה שיאלצו לגייס כוחות נפשיים ולהסתיר את פגיעותיכם מאחורי חזות קשוחה. את העבודה עצמה תבצעו כרגיל בכישרון ובחריצות, אלא שהבוסים הבכירים או הסביבה תשדר אי יציבות עימה תיאלתו להתמודד. בהמשך החודש תוכלו למתן אי ודאות ולהתחזק.

 מאזניים

ענייני בית או קריירה עשויים לאפיין את הירח המלא בימים שני-שלישי. בעיות בריאות רגישים או מצבי רוח עלולות להציק, אך הן יחלפו כלעומת שבאו. כספים: התחום העסקי דינאמי, והוא מאפשר ומזמן אפשרויות עסקיות פוטנציאליות לגבי העתיד. מצד שני, כוכב מארס עשוי להעיד כי ההוצאות שלכם עשויות להיות רבות ובלתי צפויות, אך ייתכן גם שהמזל יתלווה פתאום.

 עקרב

מיקום כוכב מארס במזלכם בצמידות לכוכב המיטיב יופיטר עשוי להעיד על חדשות טובות. ענייני רגשות, תקשורת ונסיעות עשויים להיות מודגשים בשני-שלישי. המישור התקשורתי ייטיב עימכם.  למעשה זו תהיה שעתם היפה של האנשים שגישתם לחיים רצינית ושקולה. הפופולריות, יכולת הביטוי וכושר ההשפעה שלכם עולים, תרבו להכיר אנשים חדשים ולהשפיע בכיוון הרצוי לכם.

 קשת

הירח המלא בשני-שלישי: הפעילות הפיננסית שלכם מואצת והמודעות והרצון להצליח מונעים על ידי כוחות מחודשים. התקופה עשויה להשפיע בעיקר על כספים ועסקים. אלה מצריכים תכנון זהיר והגנה על הקיים מפני הפסד. כדי לשמור על הישגיכם ולהתקדם תצטרכו להצטייד בעצבים חזקים ובעיקר לזכור שמדובר בתקופה שדורשת מכם איפוק ושליטה עצמית כדי לא להתאכזב.

 גדי

הירח המלא במזלכם בשני-שלישי עשוי להשפיע על האנרגיות שלכם. כוכב ונוס היפה במזלכם עשוי לקדם ענייני רגשות, עסקים ושותפויות. מעכשיו נפתחות לפניכם הזדמנויות חדשות להתקדם בעבודה יותר מעניינת, או למלא תפקיד אחראי ויוקרתי יותר. חשוב לכם להתחזק ולהתחדש ויש לזכור שמדובר בתקופה שתחזק אתכם ותאפשר לכם לבנות את עצמכם על בסיס מוצק יותר.

 דלי

ימים שני-שלישי: עשויים להיות מתישים נפשית ופיזית. מצב רוחכם עכשיו אינו בשיאו ואתם שוקעים במחשבות קודרות, שמתבטאות גם בהתנהגותכם. המצב מלמד על החשש מפני העתיד המלווה לאחרונה את חייכם, במיוחד אלה הנתונים במצבי בלבול ואי ודאות. אך חשוב שלא תזניחו נושאים מסוימים ושתטפלו בו בזהירות. חשוב שתשימו לב מה אתם אומרים, למי ומתי.

דגים

הירח המלא בשני-שלישי מדגיש ענייני חברה, יצירה, אהבה ורגשות. המישור החברתי:  מאפשר פריצת שגרה. קיים בכם קסם אישי ומגנטיות, מה שמוסיף ליחסי חברה ותמיכה מצד חברים ומכרים. אמנם מיקום כוכב ונוס במזל גדי אינו אידיאלי, אך ההיבטים הטובים תומכים בה ומעלים את ביטחונה העצמי. המישור החברתי:  מאפשר פריצת שגרה ותמיכה מצד חברים ומכרים.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים