חיפוש
 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 1 – 7 בדצמבר 2017 / חוה מזור

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:  1 – 7 בדצמבר 2017

 

 טלה

הירח המלא בראשון-שני עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות (בארץ או בחו"ל). החודש יש לכם נטייה לחלום חלומות גדולים, אבל בשל העובדה שהתקופה נוטה להפכפכות, כדאי להחליט מראש שמה שלא יקרה, לא מאבדים את הראש. חשוב שהאנרגיה סביבכם תהיה מאוזנת כדי לאפשר תפקוד בריא ומאוזן. לכן יש להימנע ממצב בולם ומתוח, ולהסתכל על החיים מזווית פרקטית. 

 שור

ימי תחילת השבוע עשויים להדגיש ענייני כספים והשקעות. זּה הזמן לבטא את יכולתכם למצוא את שביל הזהב בין עשייה חדשנית לשמרנית. לפיכך עליכם למצוא את האיזון בין שניהם. חשבו על צעדים מחושבים, כמו השקעות לטווח הרחוק, במשנה זהירות, חוכמה ובשלות. החיים ישתפרו רק אם באמת תשקיעו בלמידה, בהפקת לקחים ובשינוי דפוסים. שמרו על דיסקרטיות.

 תאומים

תקופת מזל קשת מול מזלכם עשויה להדגיש ענייני זוגיות, עבודה ושותפויות. שימו לב לירח המלא בימי תחילת השבוע. אתם זקוקים לשינוי ולאפשרות לצאת מהשגרה. בשל נסיגת כוכבכם מרקורי עד 23 בדצמבר מצופה מכם לנהוג בדרכי נועם. טיפ השבוע: תקופה של הזדמנויות בכל הנוגע לדמויות חדשות בחייכם, אבל כבדה ביחסים שאינם מתנהלים על מי מנוחות. הימנעו מקונפליקט מתיש והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש.

 

סרטן

זוהי תקופה מעייפת עד מתישה. שימו לב במיוחד לקראת המחצית השנייה של שבת, וכן בימים ראשון-שני. הימנעו מכל מה שקשור למתחים ומאמצים מופרזים. התקופה לא פועלת לטובתכם. בזוגיות מתעוררים הרכושנות, הקנאה והצורך לשייך ולהשתייך. קיימת נטייה לדריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה שיפוטית. עדיף לדחות קבלת החלטות גורליות ולנהוג באיפוק.

 אריה

הירח המלא לקראת מוצאי שבת וכן בימים ראשון-שני, עשויים להדגיש במהלך השבוע ענייני רגשות, תקשורת ונסיעות. יש מגמה מחושבת ואינטרסנטית יותר, תוך כדי אינטראקציה עסקית ותקשורתית גם יחד. צריך רק לדעת למי לחבור ועם מי כדאי לכם להתיידד. ימי אמצע השבוע עשויים לסחוף לעייפות/לתשישות, שמקשה על הריכוז, מה שמגביר את עצבנותכם ומעצים כעסים מודחקים.

 בתולה

כדאי להיות פתוחים לאנרגיה עוצמתית, שתקל על המעוניינים במציאת זוגיות. תרגישו רצון להתמסר טוטאלית, אלא שהקשר יצטרך לעבור עוד כמה מבחנים לפני שיתייצב. נסיגת כוכב התקשורת בבית המשפחה עשויה להעיד על אנרגיות צורמות מבית. נפטון מול מזלכם: כדאי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות.

 מאזניים

תקופת מזל קשת (עד 21 בדצמבר) עשויה להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות, מצב שעשוי להעיד על רצון להתחיל ביוזמות חדשות ולממש רעיונות יצירתיים. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום. המטרה היא להשתחרר ממצב כובל, ולפנות את השטח למציאות הוגנת שתיתן  נשימה. שימו לב: גלו אחריות ואל תיסחפו למצבים דו-משמעיים או לא יציבים

 עקרב

נושאים כמו נאמנות ומחויבות לקשר עשויים להוות את נקודת המבחן ליחסים שלכם. מה שיגרום לכם להבין אילו מהקשרים אמיתיים ומשמעותיים, ואלו נבנים על בסיס אינטרסנטי בלבד. ענייני כספים והשקעות מאפיינים את התקופה. האנרגיה מבטאת עוצמה מורכבת, המזמינה תהפוכות עקב עימות פרונטלי (מחוץ או מבית). שימרו על חושים מחודדים במיוחד.

 קשת

השבוע חשוב להיות מפוכחים ומציאותיים. אל תיתפסו לשאננות. רצוי שתתייעצו ותבדקו את השטח לפני שתחליטו. כדאי שלא תיתנו אמון במי שאינכם מכירים היטב, שעלול להטעות אתכם ולגרום לכם הפסד. טיפ השבוע: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים.

 גדי

האנרגיות עשויות להיות נמוכות בימים אלו, שימו לב לימים ראשון-שני. כתוצאה מכך מתגנבת אליכם תחושה של אי נוחות המפריעה לתפקוד. כאילו אתם פועלים בהשפעת כוחות אחרים שאין די שליטה עליהם. בענייני כספים יש להפעיל ראייה המסתמכת על ההיגיון, השכל ושיקול הדעת. הגישה הטובה ביותר עכשיו היא להימנע מחיטוט יתר והתעסקות בבעיות הקיומיות באמצעות גישה מאופקת ואחראית.

 דלי

מיקום השמש במזל קשת עשוי להיטיב עמכם ולהבליט ענייני תקשורת וחברה. קשר חשאי עשוי לעורר בכם רגשות עזים שילוו בקונפליקט. טיפ השבוע: שימו לב: דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים, ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו. יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות במצבים חלקלקים. סגלו ערנות.

 דגים

קריירה: השבוע יש להיזהר מגישה חסרת סבלנות שעלולה לקלקל לכם. שינויים משמעותיים עומדים להתרחש בחייכם, והחודשים הבאים יקבעו את טיבם ואת עוצמתם. ייתכן שהתנאים כרגע אינם נוחים, אבל מצבכם עומד להשתפר. הזוגיות מרמזת על עוצמה מיוחדת. אבל בשלב זה רצוי להימנע מאידיאליזציה של המציאות. ההתלהבות העכשווית עלולה להיעצר בהמשך הדרך.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות @

 

 
 
 
mcity

mcity

יולי לב

יולי לב

 

 

 

 

מדורים